Σλούκας: «Για εμάς ήταν ένας τελικός!»

Ειδήσεις Μπάσκετ

Έπειτα από ένα ντέρμπι για γερά… νεύρα που ήταν στην «κόψη του ξυραφιού» μέχρι και τα τελευταία δευτερόλεπτα, ένα πολύ καθοριστικό τρίποντο του Κώστα Σλούκα ώθησε τον Παναθηναϊκό ΑΚΤΟR στη νίκη (77-71) επί του Ολυμπιακού.
Μετά την αναμέτρηση, ο αρχηγός των «πρασίνων», που μέτρησε 10 πόντους και 7 ασίστ, μίλησε για τη σημασία της νίκης αυτής, για την εμφάνιση της ομάδας του, αλλά και για τη γενικότερη αξία ενός ροζ φύλλου σε ντέρμπι.
Αναλυτικά όσα δήλωσε:
Για το ματς: «Είναι ένα σπέσιαλ παιχνίδι, πάντα ιδιαίτερο. Πάντα ένα ντέρμπι Ολυμπιακός – Παναθηναϊκός κρύβει κινδύνους, υπάρχει άγχος και το πρέπει, όπως είπε ο κόουτς Μπαρτζώκας, από τη δική τους πλευρά, για εμάς δεν ισχύει, για εμάς δεν ήταν αδιάφορο παιχνίδι. Έχουμε χάσει αρκετές φόρες φέτος από τον Ολυμπιακό, γενικά έχουμε χάσει, όχι στο πρωτάθλημα.
Νομίζω πως παρόλο που το ματς στο τέλος ήταν ντέρμπι, γιατί ο Ολυμπιακός έχει ποιοτική ομάδα, είναι στην ελίτ τα τελευταία χρόνια, ελέγξαμε το παιχνίδι, φτάσαμε 17 πόντους έπρεπε να το διαχειριστούμε καλύτερα, κάναμε χαζά λάθη, ρισκάραμε με το κοντό σχήμα για να ανοίξουμε το γήπεδο στην επίθεση.. Βρήκαμε λύσεις».
Για τα τέσσερα φάουλ: «Ο Ολυμπιακός είναι μία ομάδα που παίζει σκληρά πάει στην επαφή, πήγαμε και εμείς στην επαφή, δεν μπορώ να μιλήσω για τους διαιτητές, υπήρχαν κάποια αμφιλεγόμενα σφυρίγματα, κάναμε τη δουλειά μας και κερδίσαμε το παιχνίδι».
Για το γεγονός ότι έδωσαν τον καλύτερο τους εαυτό: «Για εμένα και τον οργανισμό είναι ένα do or die παιχνίδι, θες οπωσδήποτε τη νίκη και για γόητρο και να δείξεις ότι είσαι σε καλή κατάσταση. Είχαμε σημαντικές ελλείψεις σήμερα. Βρήκαμε λύσεις, παίξαμε έξυπνα».
Για το πόσο διαφορετικό είναι να παίζεις ένα ντέρμπι: «Υπάρχει ανυπομονησία, λίγο άγχος, θες να δείξεις ότι είσαι σε καλή κατάσταση, να δείξεις την προπόνηση σου και στο παιχνίδι. Στο μυαλό σου είσαι πιο συγκεντρωμένος. Το κάθε λάθος και σουτ μετράει, είναι παιχνίδια do or die, παρόλο που έκρυβε τόσο μεγάλη σημαντικότητα, για εμάς ήταν τελικός».

Tagged