Michael Schumacher: Η οικογένειά του κέρδισε αποζημίωση 200.000 ευρώ για την ψεύτικη «συνέντευξη» με τη χρήση ΑΙ τεχνολογίας

Άλλα Σπορ Ειδήσεις

Βαριά «καμπάνα» πλήρωσε το γερμανικό περιοδικό Die Aktuelle μετά από μήνυση που υπέβαλλε η οικογένειά του καθώς πριν ένα χρόνο δημοσίευσε ψευδή συνέντευξη του Μίκαελ Σουμάχερ. Ο επτά φορές παγκόσμιος πρωταθλητής, σήμερα 55 ετών, δεν έχει εμφανιστεί δημοσίως από τότε που υπέστη σοβαρή εγκεφαλική βλάβη σε ατύχημα στο σκι κατά τη διάρκεια οικογενειακών διακοπών στις γαλλικές Άλπεις τον Δεκέμβριο του 2013.

Η αυθαίρετη αυτή κίνηση του γερμανικού περιοδικού, όπως ήταν φυσικό, προκάλεσε την αντίδραση της οικογένειας που που κέρδισε αποζημίωση 200.000 ευρώ, από τους εκδότες του εντύπου. Εκπρόσωπος της οικογένειας επιβεβαίωσε χθες (22/5) στο Reuters την απόφαση του Δικαστηρίου του Μονάχου από τον όμιλο μέσων ενημέρωσης Funke, εκδότες του περιοδικού Die Aktuelle, χωρίς να κάνει κανένα περαιτέρω σχόλιο.

Οι εκδότες του γερμανικού περιοδικού που δημοσίευσε μια «συνέντευξη» του Μίκαελ Σουμάχερ, η οποία δημιουργήθηκε από Τεχνητή Νοημοσύνη, απέλυσαν την αρχισυντάκτρια και ζήτησαν συγγνώμη από την οικογένεια του θρύλου της Φόρμουλα 1.

Η οικογένεια του Σουμάχερ τηρεί αυστηρή μυστικότητα σχετικά με την κατάσταση υγείας του πρώην οδηγού, με την πρόσβαση να περιορίζεται στους πιο κοντινούς του ανθρώπους.

Στο ντοκιμαντέρ του Netflix που είχε προβληθεί το 2021 για τον Σουμάχερ η σύζυγός του είχε δηλώσει: «Ο Michael είναι εδώ. Διαφορετικός, αλλά είναι εδώ, και αυτό μας δίνει δύναμη, νομίζω. Μου δείχνει ακόμα πόσο δυνατός είναι κάθε μέρα» προσθέτοντας: «Μένουμε μαζί στο σπίτι. Κάνουμε θεραπεία. Κάνουμε ό,τι μπορούμε για να κάνουμε τον Michael καλύτερο και να βεβαιωθούμε ότι νιώθει άνετα. Και απλά να τον κάνουμε να νιώσει την οικογένειά μας, τον δεσμό μας».