Αποχαιρέτησε τον Κώστα Αντετοκούνμπο ο Ολυμπιακός

Ειδήσεις Μπάσκετ

Επισημοποιήθηκε το διαζύγιο ανάμεσα στον Ολυμπιακό και τον Κώστα Αντετοκούνμπο, με την ΚΑΕ να ανακοινώνει τη λύση της συνεργασίας του με τον αθλητή, ευχαριστώντας τον για τις υπηρεσίες του.

Ο Έλληνας σέντερ προβάρει ήδη τη κίτρινη φανέλα του Άρη και αναμένεται άμεσα να γίνει μόνιμος κάτοικος Θεσσαλονίκης για χάρη του Βασίλη Σπανούλη.

Άλλωστε ο Αντετοκούνμπο πέρασε ολόκληρη την περσινή σεζόν στους Θεσσαλονικείς με τη μορφή δανεισμού.

Αναλυτικά η ανακοίνωση του Ολυμπιακού:
«Η ΚΑΕ Ολυμπιακός ανακοινώνει τη λύση της συνεργασίας της με τον Αντετοκούνμπο και του εύχεται καλή συνέχεια στην καριέρα του».

Tagged