Αρχική Γυναίκα Louis Vuitton και Microsoft σχεδιάζουν πλατφόρμα αυθεντικότητας των προϊόντων του οίκου μόδας.

Louis Vuitton και Microsoft σχεδιάζουν πλατφόρμα αυθεντικότητας των προϊόντων του οίκου μόδας.

Η μητρική εταιρεία, η οποία είναι ιδιοκτήτρια των οίκων Louis Vuitton, Christian Dior, Celine και Givenchy, εγκαινιάζει την πρώτη παγκόσμια τεχνολογία blockchain για να βοηθήσει τους καταναλωτές να ανιχνεύουν την προέλευση και την αυθεντικότητα των πολυτελών προϊόντων τους.

Σε συνεργασία με τη Microsoft και την εταιρεία τεχνολογίας ConsenSys αναπτύχθηκε, η πλατφόρμα Aura που θα καταγράφει τον κύκλο ζωής ενός αντικειμένου για να αποδεικνύεται η προέλευση και να αποτρέπεται η αντιγραφή.

«Τα οφέλη για τους πελάτες είναι αυξημένη διαφάνεια και ενισχυμένα από ηθική άποψη προϊόντα» αναφέρεται σε ανακοίνωση του LVMH, στην οποία υπογραμμίζεται ότι η υπηρεσία θα είναι ανοιχτή σε όλα τα brands πολυτελείας, με όλα τα δεδομένα να παραμένουν εμπιστευτικά.

Ο οίκος Louis Vuitton θα είναι ο πρώτος που θα επιτρέψει στους πελάτες να αποκτήσουν πρόσβαση στην ιστορία των προϊόντων πολυτελείας και να αποδεικνύουν τη γνησιότητά τους, από τις πρώτες ύλες έως τη στιγμή πώλησής τους και θα ακολουθήσουν τα αρώματα του Dior.

Κατά τη διαδικασία παραγωγής, κάθε προϊόν θα καταγράφεται στο κοινό μητρώο, δεν θα μπορεί να αναπαραχθεί και θα περιέχει μοναδικές πληροφορίες. Κατά τη στιγμή της αγοράς, ο πελάτης θα μπορεί να χρησιμοποιήσει την εφαρμογή της μάρκας για να λάβει το πιστοποιητικό AURA που περιέχει όλες τις πληροφορίες για το προϊόν.

Η λύση έχει στόχο να παρέχει στον πελάτη διαφάνεια και Ενιαία Πηγή Αλήθειας (SsoT), ώστε να μπορεί να είναι σίγουρος ότι ένα προϊόν είναι πράγματι γνήσιο.

Οι καταναλωτές θα έχουν πρόσβαση σε σημαντικές λεπτομέρειες σχετικά με την προέλευση και τις πρώτες ύλες του προϊόντος, πληροφορίες που συνδέονται με την ηθική στην παραγωγή προϊόντων, την επιβάρυνση στο περιβάλλον, τις οδηγίες για τη φροντίδα τους, καθώς και την εξυπηρέτηση και τις διαθέσιμες υπηρεσίες μετά την πώληση.

Ο Κεν Τίμσιτ, διευθύνων σύμβουλος της ConsenSys Solutions, του επιχειρηματικού βραχίονα για το Blockchain, ομίλου ConsenSys, δήλωσε ότι «η AURA είναι μια πρωτοποριακή καινοτομία για την βιομηχανία πολυτελείας» προσθέτοντας ότι η πρωτοβουλία θα είναι επωφελής για όλο τον κλάδο καθώς θα προστατεύει τα συμφέροντα, την ακεραιότητα και την ιδιωτικότητα κάθε brand.

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

Έβγαλε σφυγμό ο Άρης, πήρε ανάσα παραμονής

Εδειξε... χαρακτήρα ο Αρης και με ευκολία επικράτησε για τη 16η αγωνιστική της Basket League, της Λάρισας με 90-72. Αποτέλεσμα που τον κρατά «ζωντανό»...

Εξάρθρωση εγκληματικής οργάνωσης για τηλεφωνικές απάτες στη Κατερίνη

Στην εξάρθρωση εγκληματικής οργάνωσης που διέπραττε τηλεφωνικές απάτες, αξιώνοντας από πολίτες χρήματα με το πρόσχημα ότι συγγενείς τους προκάλεσαν θανατηφόρο τροχαίο ή ότι τραυματίστηκαν...

«Γκραν – γκινιόλ» στο ΟΑΚΑ: Έδειξε καρδιά η ΑΕΚ και λύγισε τον Ήφαιστο

Στον δρόμο των επιτυχιών επέστρεψε η ΑΕΚ , η οποία υπέταξε με 74-68 τον ιδιαίτερα μαχητικό Ήφαιστο στο ΟΑΚΑ Μέχρι τα τελευταία δευτερόλεπτα καρδιοχτύπησε η...

Κατηγορηματικός παρουσιάστηκε ο Στέλιος Πέτσας: «Η Ελλάδα θα υπερασπιστεί τα κυριαρχικά της δικαιώματα με κάθε τρόπο»

Ο κυβερνητικός εκπρόσωπος Στέλιος Πέτσας σε συνέντευξή του στον ΑΝΤ1 ανέφερε ότι στην τηλεφωνική επικοινωνία του Κυριάκου Μητσοτάκη χθες με την Άγγελα Μέρκελ εξέφρασε...

Στις διευκολύνσεις προς τα νέα ζευγάρια αναφέρθηκε ο Άκης Σκέρτσος: «Εργαλείο εθνικής επιβίωσης η πολιτική για τη στήριξη της ελληνικής οικογένειας»

Στα κίνητρα και τις διευκολύνσεις προς τα νέα ζευγάρια, ώστε να δημιουργήσουν οικογένεια, αναφέρθηκε σε άρθρο στην «Εφημερίδα των Συντακτών» ο υφυπουργός παρά τω...