Αρχική Επικαιρότητα Σχεδιασμός ΟΑΣΑ για την καλύτερη εξυπηρέτηση του κοινού ενόψει εφαρμογής του δακτυλίου

Σχεδιασμός ΟΑΣΑ για την καλύτερη εξυπηρέτηση του κοινού ενόψει εφαρμογής του δακτυλίου

Από τη Δευτέρα 25 Οκτωβρίου, οπότε ξεκινά η εφαρμογή του δακτυλίου στο κέντρο της Αθήνας, ο ΟΑΣΑ θα παρακολουθεί συστηματικά τη λειτουργία του δικτύου με επόπτες που θα ελέγχουν την κίνηση στις λεωφορειακές γραμμές, αλλά και μέσω των συστημάτων τηλεματικής και ηλεκτρονικού εισιτηρίου που διαθέτει.

Κατ’ αυτόν τον τρόπο και εφόσον απαιτηθεί, δύναται να προβεί σε βελτιωτικές παρεμβάσεις και να προσαρμόζει δυναμικά τα δρομολόγια, στις γραμμές εκείνες που παρουσιάζονται φαινόμενα συνωστισμού.

Παράλληλα, όπως επισημαίνεται σε ανακοίνωση του Οργανισμού, βρίσκεται ήδη σε συνεχή επαφή με την Τροχαία, για τη διαρκή αστυνόμευση των λεωφορειολωρίδων, έτσι ώστε να εξασφαλίζεται η ομαλή ροή των λεωφορείων, να τηρούνται οι προβλεπόμενες χρονοαποστάσεις και κατά συνέπεια να εξυπηρετούνται οι επιβάτες με τον καλύτερο δυνατό τρόπο.

Σε ό,τι αφορά το δίκτυο της ΣΤΑΣΥ, έγιναν όλες οι απαιτούμενες ενέργειες προκειμένου να βελτιωθούν οι χρονοαποστάσεις, ιδιαίτερα κατά τις ώρες αιχμής. Συγκεκριμένα, εξασφαλίστηκε η μέγιστη δυνατή διαθεσιμότητα συρμών, ώστε οι χρονοαποστάσεις στη γραμμή 1 να διαμορφώνονται στα 6 λεπτά τις ώρες αιχμής, στη γραμμή 2 στα 4,5 λεπτά και στη γραμμή 3 στα 4 λεπτά.

Σύμφωνα με τον ΟΑΣΑ στο πλαίσιο της διαρκούς βελτίωσης των συγκοινωνιακών υπηρεσιών προς το επιβατικό κοινό, έχει αυξήσει σημαντικά τον αριθμό των διαθέσιμων οχημάτων στο δίκτυό του.

Συγκεκριμένα, από τον Σεπτέμβριο του 2021 κυκλοφορούν καθημερινά στο δίκτυο άνω των 1.300 οχημάτων, έναντι 1.000 περίπου οχημάτων τον Σεπτέμβριο του 2020. Η αύξηση στον αριθμό των λεωφορείων έγινε στοχευμένα σε γραμμές του δικτύου, στις οποίες διαπιστώθηκε, από τον ΟΑΣΑ, ιδιαίτερη επιβάρυνση κατά τις ώρες αιχμής, με στόχο την ενίσχυση των προγραμματισμένων δρομολογίων. Ενδεικτικά αναφέρονται οι εξής γραμμές:

7 Ζάππειο – Άνω Πατήσια (ΚΥΚΛΙΚΗ)

21 Νίκαια – Π. Ράλλη – Ομόνοια (ΚΥΚΛΙΚΗ)

054 Περισσός -Λαμπρινή – Ομόνοια (ΚΥΚΛΙΚΗ)

242 Στ. Κατεχάκη – Πολυτεχνειούπολη (ΚΥΚΛΙΚΗ) Σχολ.

250 Πανεπιστημιούπολη – Στ. Ευαγγελισμού (ΚΥΚΛΙΚΗ) Σχολ.

732 Ίλιον – Αγ. Φανούριος – Ακαδημία (ΚΥΚΛΙΚΗ)

608 Γαλάτσι – Ζωγράφου

550 Π. Φάληρο – Κηφισιά

Ως εκ τούτου, και παρά την παράλληλη σημαντική αύξηση της κινητικότητας των πολιτών, η πληρότητα άνω του 65%, στα οχήματα σε ώρες αιχμής, διατηρείται σε χαμηλά ποσοστά (2%-3%) επί του συνόλου των δρομολογίων.

Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

Covid-19: Επιστροφή της υποχρεωτικής χρήσης της μάσκας στα πιο πολυσύχναστα μέρη του Παρισιού

Η χρήση της μάσκας παραμένει υποχρεωτική στο Παρίσι, στους εξωτερικούς χώρους στα πιο πολυσύχναστα μέρη της γαλλικής πρωτεύουσας, μεταξύ άλλων στις ουρές αναμονής που...

Μ. Βέμπερ: «Η πατρίδα του Νταβίντ Σασόλι ήταν η Ιταλία αλλά το πεπρωμένο του η Ευρώπη»

Το Ευρωπαϊκό Κοινοβούλιο έχασε έναν «παθιασμένο πολιτικό», έναν «σκεπτόμενο ηγέτη» και «μια σπουδαία προσωπικότητα», αναφέρει ο επικεφαλής της κοινοβουλευτικής ομάδας του Ευρωπαϊκού Λαϊκού Κόμματος...

«Δριμύ κατηγορώ» από το Νάσο Ηλιόπουλο: «Η κυβέρνηση είναι ένοχη για την υγειονομική τραγωδία που ζει η χώρα»

Κριτική στην κυβέρνηση για την διαχείριση της πανδημίας με αφορμή τις σημερινές απώλειες, ασκεί με ανάρτησή του στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης ο εκπρόσωπος του...

Moderna: Πιθανόν τον Μάρτιο τα δεδομένα από τις κλινικές δοκιμές για το εμβόλιο κατά της «Όμικρον»

Το υποψήφιο εμβόλιο της Moderna κατά της παραλλαγής Όμικρον του κορονοϊού θα εισέλθει σε κλινική ανάπτυξη μέσα στις επόμενες εβδομάδες και η φαρμακοβιομηχανία αναμένει...

Ρ. Μετσόλα για Ντ. Σασόλι: «Η Ευρώπη έχασε έναν ηγέτη, η δημοκρατία έναν πρωταθλητή και όλοι χάσαμε έναν φίλο»

Η Ευρώπη έχασε έναν ηγέτη, η δημοκρατία έχασε έναν πρωταθλητή και όλοι χάσαμε έναν φίλο, ανέφερε η μεταβατική πρόεδρος και υποψήφια για την ηγεσία...