Αρχική Αυτοκίνητο Με μπαταρία υψηλής τάσης, το Audi RSQ e-tron, θα πάρει μέρος στο...

Με μπαταρία υψηλής τάσης, το Audi RSQ e-tron, θα πάρει μέρος στο Ράλι Ντακάρ

Η Audi συμμετέχει στο Ράλι Ντακάρ με το Audi RSQ e-tron, το ηλεκτρικό πρωτότυπο της εταιρείας. Στο κέντρο του καινοτόμου ηλεκτρικού κινητηρίου συστήματος βρίσκεται η μπαταρία, η οποία θα πρέπει να παρέχει ενέργεια αδιάλειπτα ενώ να είναι σε θέση να επαναφορτιστεί γρήγορα και αξιόπιστα.
Σε σύγκριση με το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Formula E, στο οποίο η Audi αγωνίστηκε από την έναρξή του μέχρι και το τέλος της σεζόν που πέρασε, το RSQ e-tron καλείται να ανταπεξέλθει σε καθημερινές διαδρομές πολλών εκατοντάδων χιλιομέτρων, τεράστια αντίσταση κύλισης στην απαλή άμμο της ερήμου, υψηλές εξωτερικές θερμοκρασίες και ελάχιστο βάρος οχήματος που ορίζεται από τους κανονισμούς στους δύο τόνους, ιδιαίτερα ακραίες τιμές στον μηχανοκίνητο αθλητισμό. Με τη σημερινή τεχνολογία μπαταριών δεν θα ήταν δυνατό να δημιουργηθεί ένα αμιγώς ηλεκτρικό εκτός δρόμου όχημα για το Ράλι Ντακάρ. Για τον λόγο αυτό, χωρίς προηγούμενες εμπειρικές τιμές, εξελίσσοντας ουσιαστικά ένα σύστημα από λευκή κόλλα χαρτί, οι μηχανικοί του project επέλεξαν τη λύση του μετατροπέα ενέργειας με ένα μικρό θερμικό κινητήρα, που θα αναλάμβανε το έργο επαναφόρτισης της μπαταρίας εν κινήσει.

Λόγω και της χρονικής πίεσης, η Audi βασίστηκε σε αποδεδειγμένη τεχνολογία μπαταριών. Η χωρητικότητα της μπαταρίας υψηλής τάσης είναι 52 kWh, με επάρκεια για τις μέγιστες αναμενόμενες απαιτήσεις σε κάθε σκέλος του αγώνα. Το βάρος της, συμπεριλαμβανομένου του ψυκτικού είναι περίπου 370 κιλά.

Παράλληλα για να επιτύχει τη μέγιστη απόδοση στην έρημο, η Audi βασίζεται επίσης στη γνώση που έχει από τα σπορ αυτοκίνητα του Le Mans και τη Formula E, με το RSQ e-tron να ανακτά ενέργεια κατά το φρενάρισμα. Οι κινητήρες-γεννήτριες στον μπροστινό και τον πίσω άξονα, μπορούν να μετατρέψουν την περιστροφική κίνηση των τροχών σε ηλεκτρική ενέργεια. Η ροή ισχύος σε αυτήν την αντίστροφη κατεύθυνση δεν υπόκειται στους ίδιους περιορισμούς ισχύος όπως κατά την επιτάχυνση. Αυτό που ακούγεται τόσο απλό, απαιτεί ένα εξελιγμένο ευφυές σύστημα πέδησης, που συνδυάζει τη λειτουργία υδραυλικής πέδησης με το ηλεκτρικό φρένο ανάκτησης ενέργειας.

Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

Ζελένσκι: «Αν η Ρωσία προχωρήσει σε δημοψηφίσματα στις κατεχόμενες περιοχές, δεν θα υπάρξουν συνομιλίες με την Ουκρανία»

Ο πρόεδρος της Ουκρανίας Βολοντίμιρ Ζελένσκι δήλωσε σήμερα ότι, αν η Ρωσία προχωρήσει με τα σχέδια για την διεξαγωγή δημοψηφισμάτων στις κατεχόμενες περιοχές της...

Πέθανε ο Διονύσης Σιμόπουλος, ο δάσκαλος που έφερε τους Ελληνες πιο κοντά στα άστρα

Σε ηλικία 79 ετών έφυγε από τη ζωή ο Διονύσης Σιμόπουλος. Ήταν επίτιμος διευθυντής του Ευγενιδείου Πλανηταρίου, βραβευμένος για τη συνεισφορά του στην αστρονομική...

Η Κολωνία «καλωσόρισε»… με «τριάρα» τη Σάλκε (3-1)

Η Κολωνία «καλωσόρισε» με... σκληρό τρόπο τη Σάλκε ξανά στην Bundesliga, επικρατώντας με 3-1 στο «Rhein Energie Stadion», στο παιχνίδι με το οποίο έπεσε...

Εμφατική «τεσσάρα» η Σλάβια ενόψει Παναθηναϊκού

Η Σλάβια Πράγας συνήλθε άμεσα μετά την ήττα-σοκ της πρεμιέρας της τσεχικής Λίγκας από την Χράντεκ Κράλοβε (1-0) και τέσσερα 24ωρα πριν τη ρεβάνς...

Ο Ισλαμικός Τζιχάντ επιβεβαιώνει την επίτευξη συμφωνίας για εκεχειρία με το Ισραήλ με αιγυπτιακή μεσολάβηση

Η οργάνωση Ισλαμικός Τζιχάντ επιβεβαίωσε την επίτευξη συμφωνίας για εκεχειρία με το Ισραήλ χάρη στην μεσολάβηση της Αιγύπτου σήμερα, τρίτη ημέρα των εχθροπραξιών που...