Αρχική Αυτοκίνητο Με μπαταρία υψηλής τάσης, το Audi RSQ e-tron, θα πάρει μέρος στο...

Με μπαταρία υψηλής τάσης, το Audi RSQ e-tron, θα πάρει μέρος στο Ράλι Ντακάρ

Η Audi συμμετέχει στο Ράλι Ντακάρ με το Audi RSQ e-tron, το ηλεκτρικό πρωτότυπο της εταιρείας. Στο κέντρο του καινοτόμου ηλεκτρικού κινητηρίου συστήματος βρίσκεται η μπαταρία, η οποία θα πρέπει να παρέχει ενέργεια αδιάλειπτα ενώ να είναι σε θέση να επαναφορτιστεί γρήγορα και αξιόπιστα.
Σε σύγκριση με το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Formula E, στο οποίο η Audi αγωνίστηκε από την έναρξή του μέχρι και το τέλος της σεζόν που πέρασε, το RSQ e-tron καλείται να ανταπεξέλθει σε καθημερινές διαδρομές πολλών εκατοντάδων χιλιομέτρων, τεράστια αντίσταση κύλισης στην απαλή άμμο της ερήμου, υψηλές εξωτερικές θερμοκρασίες και ελάχιστο βάρος οχήματος που ορίζεται από τους κανονισμούς στους δύο τόνους, ιδιαίτερα ακραίες τιμές στον μηχανοκίνητο αθλητισμό. Με τη σημερινή τεχνολογία μπαταριών δεν θα ήταν δυνατό να δημιουργηθεί ένα αμιγώς ηλεκτρικό εκτός δρόμου όχημα για το Ράλι Ντακάρ. Για τον λόγο αυτό, χωρίς προηγούμενες εμπειρικές τιμές, εξελίσσοντας ουσιαστικά ένα σύστημα από λευκή κόλλα χαρτί, οι μηχανικοί του project επέλεξαν τη λύση του μετατροπέα ενέργειας με ένα μικρό θερμικό κινητήρα, που θα αναλάμβανε το έργο επαναφόρτισης της μπαταρίας εν κινήσει.

Λόγω και της χρονικής πίεσης, η Audi βασίστηκε σε αποδεδειγμένη τεχνολογία μπαταριών. Η χωρητικότητα της μπαταρίας υψηλής τάσης είναι 52 kWh, με επάρκεια για τις μέγιστες αναμενόμενες απαιτήσεις σε κάθε σκέλος του αγώνα. Το βάρος της, συμπεριλαμβανομένου του ψυκτικού είναι περίπου 370 κιλά.

Παράλληλα για να επιτύχει τη μέγιστη απόδοση στην έρημο, η Audi βασίζεται επίσης στη γνώση που έχει από τα σπορ αυτοκίνητα του Le Mans και τη Formula E, με το RSQ e-tron να ανακτά ενέργεια κατά το φρενάρισμα. Οι κινητήρες-γεννήτριες στον μπροστινό και τον πίσω άξονα, μπορούν να μετατρέψουν την περιστροφική κίνηση των τροχών σε ηλεκτρική ενέργεια. Η ροή ισχύος σε αυτήν την αντίστροφη κατεύθυνση δεν υπόκειται στους ίδιους περιορισμούς ισχύος όπως κατά την επιτάχυνση. Αυτό που ακούγεται τόσο απλό, απαιτεί ένα εξελιγμένο ευφυές σύστημα πέδησης, που συνδυάζει τη λειτουργία υδραυλικής πέδησης με το ηλεκτρικό φρένο ανάκτησης ενέργειας.

Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

ΔΕΔΔΗΕ: Προβλήματα ηλεκτροδότησης σε 3.000 νοικοκυριά από 200.000 τη Δευτέρα

Οι ζημιές στο δίκτυο ηλεκτροδότησης επηρεάζουν αυτήν την ώρα 3.000 νοικοκυριά, έναντι 200.000 περίπου που είχαν μείνει χωρίς ρεύμα τη Δευτέρα, εξαιτίας της κακοκαιρίας. Σύμφωνα...

Υπουργικό Συμβούλιο: Στο επίκεντρο η διαχείριση των προβλημάτων από την κακοκαιρία

Τα προβλήματα που προέκυψαν από την κακοκαιρία και η αντίδραση του κρατικού μηχανισμού βρίσκονται στο επίκεντρο της συνεδρίασης του Υπουργικού Συμβουλίου που πραγματοποιείται μέσω...

«Δριμύ κατηγορώ» από τον Νάσο Ηλιόπουλο: «Η ευθύνη για το χάος είναι της κυβέρνησης – Προκλητική η προσπάθεια μετάθεσης ευθυνών»

«Η κυβέρνηση Μητσοτάκη επέλεξε το χάος που βιώνουμε αυτή τη στιγμή. Η ευθύνη για το χάος έχει πρόσωπο, και αυτό είναι του ίδιου του...

Γ. Οικονόμου: «Οι ευθύνες θα αποδοθούν στον κατάλληλο χρόνο – Το μείζον είναι η ολοκλήρωση της διαδικασίας αποκατάστασης»

«Δεν υπάρχει αμφιβολία πως έγιναν λάθη, υπήρξε πρόβλημα συντονισμού, είναι σαφές πως δεν έχουμε καταφέρει να φθάσουμε στο επίπεδο συντονισμού, που θέλουμε, για να...

Υπ. Παιδείας: Τηλεκπαίδευση την Πέμπτη και την Παρασκευή στις περιοχές όπου τα σχολεία θα παραμείνουν κλειστά

Αύριο Πέμπτη και μεθαύριο Παρασκευή θα πραγματοποιηθεί τηλεκπαίδευση στις περιοχές όπου τα σχολεία θα παραμείνουν κλειστά, σύμφωνα με την τελευταία ανακοίνωση του υπουργείου Παιδείας....